Zadanie Postavička/Zvieratko (cvičenie Ivka Uhlíková)
Treba odovzdať zadanie v .pdf na tému Postavičky alebo Zvieratka (váš domáci miláčik, obľúbená postavička z rozprávky).
Odovzdané .pdf bude obsahovať krátky popis o čo ide, obrázky ako má výsledok vyzerať, krátke video, čo idete animovať. My vám k tomu potom dáme spätnú väzbu, čomu sa máte venovať.
Záverečné hodnotenie bude prebiehať nasledujúcim spôsobom (povinné znamená, že bez toho nebudete hodnotení za ďalšie časti):
- POVINNÉ (20b)
- základná geometria (musí sa podobať na to čo má predstavovať, bez extrémnych detailov)
- oči (aspoň jednoduché)
- materiály a textúra (minimálne jedna)
- kostra (základná - dá sa s objektom hýbať)
- výstup - vyrenderované rôzne pózy + krátka animácia
- VÝBEROVÉ
- (3b) srsť (pokiaľ ide o zviera, resp. vlasy pokiaľ o človeka)
- (3b) správne ofarbená srsť, resp. vlasy podľa fotografie modelu
- (6b) detailná textúra, napr. časti tváre, tela pomocou textúry a bump mappingu
- (6b) detailná geometria (prsty na ruke, labky zvieraťa s drápikmi, svaly...)
- (3b) namodelovanie a otextúrovanie oblečenia
- (3b) namodelovanie a otextúrovanie zložitejšieho účesu
- (5b) kostra, resp. ovládače pre tvár a oči
- (4b) nastavenie aspoň 5ks shape keys napr. pre mimiku tváre, použitie v animácii
- (6b) detailná kostra tela s inverznou kinematikou a kosťami až na prstoch s ukážkou na zložitejšej animácii
- (2b) jednoduchá animácia, napr. beh, chôdza
- (6b) zložitejšia animácia presne podľa videa alebo realistického pohybu, prípadne synchronizovaná s hudbou
- (3b) animácia dlhých vlasov, resp. šiat
- (4b) realistické osvetlenie
- (2b) pohyb kamery vo videu
|