Cieľom predmetu je poskytnúť úvodnú predstavu o motivácii a štruktúre počítačovej grafiky a jej najdôležitejších aplikáciách s dôrazom na algoritmický prístup k riešeniu problémov. Na cvičeniach študent získa základné vedomosti a zručnosti v tvorbe webstránok, panorám a 3D modelov s animáciou. Model s animáciou budeme vytvárať v prostredí 3D modelovacieho softvéru Blender .
Prednášky vedie doc. RNDr. Andrej Ferko, PhD.
Cvičenia: Pondelok 16:30 I-H6 1m* Iwka Varhaníková , Streda 9:50 F1-248 2mpm* Ivana Uhlíková
Predmet je hodnotený na základe testov na prednáške (50 bodov) a odovzdaného projektu na cvičeniach (50 bodov). Na absolvovanie predmetu je nutné dosiahnuť viac ako 25 bodov na prednáške aj na cvičeniach.